♥ haha, humor asså ! :D

Datorn: Hej Linn!

Linn: Hej

Datorn: Hej!

Linn: du stinker

Datorn: Jaha.

Linn: vadå jaha

Datorn: Just det. :(

Linn: men vafan dö

Datorn: Tycker du om att prata om bajs?

Linn: nej

Datorn: Varför inte?

Linn: nje

Datorn: Tycker du att jag är konstig?

Linn: ja

Datorn: Jag vet det.

Linn: haha

Datorn: HAHAAHAHAHAHAHA!

Linn: haha

Datorn: HAHAAHAHAHAHAHA!

Linn: haha

Datorn: Hahaha!

Linn: haha

Datorn: HAHAAHAHAHAHAHA!

Linn: haha

Datorn: Haha, visst är det kul!

Linn: haha

Datorn: Det var inte roligt.

Linn: Dissen ? ;o

Datorn: Hur många näsor har du?

Linn: 98, hur många har du

Datorn: Ungefär 82 har.

Linn: jaga

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

Linn: jaha*

Datorn: Jaha.

Linn: ska dra kyss <3

Datorn: Självklart.

Linn: hejdå

Datorn: Hej då! Jag ska också gå nu.

Linn: <3

Linn: haha, WTF

Linn: hallå

Linn: hej

Linn: DISSAR! :(


(hahahaha, jag håll fan på med detta i 1 timme)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0