♥ haha, lite snack med datan :D

jag är gunnar :)

Datorn:
Vad har du gjort idag?

gunnar: jag har varit hemma hos min kompis

Datorn: Det tror inte jag.

gunnar: :O

Datorn: Jag gillar när det är storm ute.

gunnar: jasså

Datorn: Ibland tror jag att jag är en krokodil.

gunnar: okej, prova gå till doktorn.

Datorn: Jag har en krokodil hemma.

gunnar: jaha,

Datorn: Just det. I morgon ska jag prata med folk.

gunnar: vad roligt !

Datorn: Ja, just det.

gunnar: jajaja

Datorn: Jaha.

gunnar: ne

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om rymden.

gunnar: okej, har du sett '' i rymden finns inga känslor '' ?

Datorn: Det vet ingen.

gunnar: nae, har du inte det

Datorn: Jag vet det.

gunnar: P

Datorn: Jag undrar en sak.

gunnar: vadå?

Datorn: Vad har du gjort idag?

gunnar: jag har städat

Datorn: Jag vet att du har det.

gunnar: varför frågar du då

Datorn: Jag vet inte.

gunnar: okej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0