- men åhh !

jag har tråååååkigt ! :(
och det blir nog nt roligare !
jaja, över till dagen : 

idag var jag och nichole 
på hansa city, det var jätte roligt
och flummigt x)
haha vi satt på en ngt vid mediamarket 
och typ snackade, och ropade på folk 
och sånt trams ;D
jag köpte en en skarf typ 
jätte söt !
den var leopard mönstrad 
grå och svart ! 
sen va vi på IKEA
där åt jag typ en korv och en glass
första gången jag ville ha en korv
så sa jag så här : en korv 
och hon gav mig en glass :'o
men jag sa inget
sjukt pinsamt...
men sen fick jag en korv ! :D
på IKEA köpte jag två vita handdukar
till mamma och pappa i julklapp
men öppnade dom hemma ist x]
en kostade 2 ;- 
haha, gud vad tattig jag kände mig ! ;D
men lite tidigare på morgonen 
va jag ju på maxi med pappa 
och köpte min ( lexies ) söta gris
som nöffar ! :D
men lexie gillade nt den så ! :P
men nu sitter jag här och kollar på parfymer
önskar mig midnight parfymen ! 
nt britneys nya, den luktade nt så gott 
men måste nog gå nu 
ps. det finns ju sånna där
presentkort som spelar musik när 
man öppnade de, jag tog sönder min 
och satte den på bordet 

puss. 
- siimbahh






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0