- igår + lindsdal = :D

igår va jag i lindsdal 
med elin och träffade lite människor ;D 
haha assskul :love: 
sen visste nt vi hur man kom hem med bussen 
så vi kom hem typ vid halv 9 när vi skulle hem vid 6 elr vad det va :)
gud vad kul :D <3
bästa dagen på länge
sen satt vi i busskuren och snackade om... 
haha lite snuskiga saker x]
träffade lite gamla kompisar som det va länge sen jag såg 
men elin och jag va lite fegisar hihi (a) 
fast jag kände mig som e jävla ultra fjortis nä jag kom 
hade smink tighta ( stavning ) byxor, en lång svart vinter jacka 
och uggs, sen hade jag plattat, tuperat hår, och blont också -.-' 
och typ ingen där va så :o
haha usch, vad jag skäääms :)

aja sjukt rolig dag på en skala av 10 får den 11 :D :love: 
puss. <3

-siimbahh 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0