- sitter hemma hos nichole :D

hejhej :D
sitter hemma hos nichole och bloggar ;)
hon äter taccoh, men jag åt kebabsallad hemma (L)
haha, men ajaa, idag har jag försökt att lära
nichole åka skatebord
men det visade sig att jag nt heller kunde 
haha, :D
vi såg en man som hade en man på paket hållaren
med typ en blå hjälm ;D
hahah, awesome. nae nt precis men men men 
hhahaha 
bajs ?
ne men, nu ska jag skriva mer än vad nichole har gjort !
jag ska vara bääääst  ! ;O
men nu sitter jag och kollar på jonas brother :D
sen ska jag sova 
sent på kvällen typ
vid 11 elr ngt 
intreeesaaant!
nae ;P
men smsar med 
men jag tycker dee är tråkigt att skriva långt för de som läser :) 
så puss. 

- siimbahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0