saknar dig ngt enormt ! <33

om du hoppar, hoppar jag kommer du nt ihåg ?
vill träffa dig igen, elr bara höra din röst !
men ja vägar nt ta det där lilla steget,
minnena glömmer jag nt, känns som det va igår
jag förstår nt, allt är så jobbigt, jag hoppas att
det blir vi ngn gång, du sa att det bara va du och jag
vad hände med det ? du menade nt ett ända ord
saknar dig, du vet vad jag vill
du är en ängel, du är den bästa, den jag drömmer om på natten
om du va min, skulle aldrig släppa taget
skulle älska dig evigt, i alla svåra stunder
alla hemska dagar kommer jag vara där
snälla tänk på mig ngn gång ibland
varför gav jag dig nt en andra chans ?
jag litade nt på dig, varför !
ja säger att det är okej, men vem fan
försöker jag lura
du finns kvar inom mig
hur kan det sluta såhär
släpp mig nt nu och låt mig falla över kanten
såren läker med åren, det har dom gjort förut
men detta såret är nog för djupt
förstör nt det här nu, vet du hur ja glad ja var
när du höll mig i handen, med dig var allt så riktigt !
försöker vara glad, spela glad, men du är för mkt !
för mkt för mig! det kanske skulle vara bra att vi aldrig träffades
elr ? ångrar du allt, vilken väg ska jag ta mig ut ?
att ha ngn nära som älskar mig !
vad ska jag göra när hoppet tagit slut ?
det var som en saga för bra för att var sann
ja skulle göra allt för dig, få se dig le
just när allt va bra !
dags att gå vidare jag är ju ganska ung, men du är bara min kung !
du kanske nt känner ngt för mig, men jag älskar i dig,
har fan aldrig älskat ngn mer än dig !
det är sant ! <3
ligger ensam på natten,
ja kan nt ha en kille när jg älskar dig mer !
jag fejkar min fejkar mina skratt
ja tittar ner mot marken
kanske finner lyckan där ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0